Selamat Datang ke blog Syeera... Hai! BTW, sekarang masih RAMADHAN right? so.....! SELAMAT BERPUASA... Moga kita dapat memperbanyakkan amalan kita bersama yer readers...

26 June 2011

.:tHiS iS mE:.


Assalamualaikum...

Hai.... Selamat datang ke blog baru aku... ahaha!
actually sebelum ni aku dh  pernah ad bbrapa blog... 
( 3 bijik jugak rasanya...! ) 
tapi aku tetap nak bina blog neyh!
nama aku syeera!
opps, my real name is Nur Syaheera Syuhada Bt. Zahid...
( jgn persoalkn kenpa nama aku panjang sgt okeyh,
dah mak ayah aku kasikan... aku terima dengan rela hati =.=! )
umur? 15 tahun 10 bulan !
x percaya ker? ni tarikh lahir aku, 19 Ogos 1995... pergi kira sndiri...
( errr...jgn lupa bg hadiah bufday yer, kan aku dh kasi tarikh tuh! ahaha! )
*nampak sgt ker aku tengah promote diri?*
okae cukup sampai sini jer lah perkenalan ringkas aku...
esok aku smbung lg keyh!
so many2 things to share dgn korg semua...


let's make FRIENDSHIP...!



No comments: