Selamat Datang ke blog Syeera... Hai! BTW, sekarang masih RAMADHAN right? so.....! SELAMAT BERPUASA... Moga kita dapat memperbanyakkan amalan kita bersama yer readers...

09 October 2014

Ayat sentap

Hai alls...

Today mmg krik3...haha
Td lpak dgn kwn lama...
Suddenly dia kata dia lapar
Aku pun fhm yg dia xda duit...
So aku offer nk blanjer mkn
Alar stakat dua 3inggit ja...
Klau stakat ayam n nasi la...
Wlaupun dlm poket ak x smpy 20 inggit utk hdup 2 mgu...

Pastu dia bg ayt...

"Kau ada duit kau belanja orang"

Then aku cantas,

"Kau jgn nk buat ak ngis"

Dia teruskan berkata

"Tp bila kau xda duit xda sapa nk blanja kau weyh...even..."

X smpat dia nk abiskn ayat aku cau tglkn dia...dgn deraian air mata...

Suddenly aku fikir...

Org anggap aku ni apa yer...
Kawan? Sahabat? Family?
Tempat keuntungan?

Ayah slalu ckp...
"Kwn kau bila susah slalu cari kau... tp ad x diorg cari time diorg sng?"

No comments: