Selamat Datang ke blog Syeera... Hai! BTW, sekarang masih RAMADHAN right? so.....! SELAMAT BERPUASA... Moga kita dapat memperbanyakkan amalan kita bersama yer readers...

23 April 2014

.will miss it.


tgok tajuk tuh....
agak2 nya pasal ape ek??
krik3...

ni ditujukan khas buat
my bestfriend kat asasi...
si *****
ahaha~

thanks weyh!
sebab jadi kwn aku..
layan aku baik2...
merepek dgn aku...
teman aku pi mana2 je aku nak...
teman aku makan...
teman aku study...
tolong tandatangan...
(bila aku xdtg sbb sakit)
 
aku akan rindu kau weyh...
rndu nk teman kau pi mancing
rindu nk gaduh ngan kau
rndu nak mkn dgn kau
rndu nak study ngan kau
rndu nak main temple run dgn kau
rndu nak lepak kt summer dgn kau, makan waffle smbil layan movie dkt dpn kedai speedy tuh
(layan movie free)
rndu kena buli ngan kau
haish....

4 bulan cuti~
enttahkan kita ada jodoh or not
untuk jumpa lg...
kalau kita jmpe smula,
mgkin ker smua akan sama??
haha...
persoalan yg masih xde jawapan...

aku doakan kau bahagia~
sihat~
selamat~
ingat nama aku~

No comments: