Selamat Datang ke blog Syeera... Hai! BTW, sekarang masih RAMADHAN right? so.....! SELAMAT BERPUASA... Moga kita dapat memperbanyakkan amalan kita bersama yer readers...

17 July 2014

. aku rindu dia .


nama arwah Saadiah...
Siti Nur Saadiah...
arwah dulu baik dgn aku

8 tahun dulu,
waktu tu bulan puasa...
arwah nk pi rumah kwn dia dkt periang...
waktu tu dh pkul 6 ptg...
jd end up dia cancelkn...
sbb bru sparuh prjalanan...
tp hari dh start mlm...
dia msj aku...
ckp nk tmpg tdur kt rumah...
aku okae je n suh dtg rumah...

tu first time ad kwn aku yg dtg tdur rumh
family aku bkn suka sgt
tp terima je dia
tu jugk first time ak berbuka dgn kwn
dia bwk lauk yg mak dia masak...

mlm tu kitorg study sama2...
tgok tv sama2...
tdur sama2...

tp skrg dia dh xder...
dh dekat 2 taun arwah tglkn ak...
wlaupun kami x rapat wktu skolah mnengh
tp ak sntiasa amik tau pasal dia
aku rindu dia...
rindu sgt3..

Al-Fatihah.

ni je mmpu aku sedekahkn utk engkau...
tunggu aku...

No comments: