Selamat Datang ke blog Syeera... Hai! BTW, sekarang masih RAMADHAN right? so.....! SELAMAT BERPUASA... Moga kita dapat memperbanyakkan amalan kita bersama yer readers...

24 July 2014

.istikharah cinta buatmu.


haha...
tajuk malam ni mcm pelik jer..
but kenyataan yang aku kena telan...

aku dah putuskn segalanya...
bukan aku x sayang dia..
tp aku perlu buat semua ni...
ak msih mencari who i am..
aku xkn dpt jmpe jawapannya,
selagi aku x buat macam tuh..

I'M SORRY...
*dengan deraian air mata*

dah lama x nangis...
malam ni nangis puas2...
sorg2...

semalam 23 julai...
aku hope dia wish our
3rd year anniversarry...
tp nampaknya dia lupa..
or dia mmg x syg aku...
ahaha

xpelah..

aku hope aku ade jodoh dgn dia...
inshaallah..

start from today,
no more lelaki...
tu yg terbaik..
friend pun no...ahaha

sbenanya mlm ni hati aku x kuat...
but bila mira n tirah tanya
aku okae kan jer....
huhu

aku dh penat jaga hati orang...
really tired...
aku kena move on

teringat ape yg ibu kata..
ckup2 lah jaga hati org...
hati awak tu terluka....
bukan sikit...
tp semakin hari semakin parah..

best seandainya ada kwn yg
kita x ckp apa2..
tp bila dia npk kita,
dia akn ckp,

"syeera, aku tau kau x okey"

"do you want my shoulder?"

haha...
okae...angan2 jer tuh...

hasish *mengeluhh*

there's 'something' yg aku syg 
bersama dia...
aku harap dia jaga benda tu baik2...
kalau dia betul serius, 
dia pasti akn jmpe ayh ak..
bila dh smpai masanya...

andai dia jodoh aku,
thats 'something' aku pohon jadi 
mas kahwin aku..

andai dia x mampu jaga 
'something' tuh,
aku harap dia bg org yg boleh sygknnya..

syeera,
kau kena kuat...
banyak benda kau kena lalui lagi...
ini baru permulaan...

ujian itu ada di mana2...




Ini keputusan Allah SWT untuk kita...

No comments: